a tökéletlenség szépsége

Tökéletlen Esküvő

Tökéletlen Esküvő

Esküvői Horror Sztorik

1. rész

2018. október 29. - moneri

Mivel ez a hét az év “legrémisztőbb” időszaka, ezért arra gondoltunk, a sok-sok szépség, finomság után most horrorisztikusabbnál, horrorisztikusabb történetet osztunk meg veletek! Kezdjük is mindjárt egy tanulságos, ám annál katasztrófálisabb történettel, ami szerkesztőségünk egyik tagjával esett meg.

ehsz_1.jpg

“Már régi kliense voltam a fodrász hölgynek, aki általában festette a hajam. Megemlítettem neki egyik alkalommal, hogy már szervezés alatt az esküvőm. Ő odáig és vissza volt a lehetőségtől, és ajánlotta magát a kontyom elkészítésére. Mivel már régóta jártam hozzá, és elégedett voltam a munkájával, eszembe sem jutott kételkedni benne. Még arról is elfeledkeztem a pillanat hevében, hogy referenciát kérjek tőle.

Ez volt az első óriási hiba, amit elkövettem.

A próbakonty az esküvő előtt egy héttel volt esedékes, egy újabb festéssel egybekötve. Egészen határozott elképzelésekkel jelentem meg, pontosan tudtam mit szeretnék: bohém jellegű, laza, kócos félkontyot. Ezt ő képtelen volt produkálni, és minden bénázását a frissen festett hajamra fogta, mert a festéstől túlságosan csúszik. Természetesen kételkedni kezdtem benne, amit látott is rajtam, ezért előkapott egy ’90-es éveket idéző fotógyűjteményt, tele feszes, szigorú kontyokkal… itt sápadtam el először. Mivel már csupán néhány nap volt hátra az eseményig, meg sem próbáltam másik fodrászt keresni.

Ez volt a második… a legnagyobb hibám.

Bebeszéltem magamnak, hogy képtelenség ennyi idő alatt bárkit is találni, és hogy különben is, biztosan igaza volt, csak csúszott a hajam, ezért nem sikerült neki. Biztosan ezért…

Ha ez nem lett volna elég, még az időponttal is képes volt kavarni. Hónapokkal előre tudta, mikor lesz az esküvőm napja, és mégis, egy héttel előtte közölte velem: nem biztos, hogy házhoz tud majd jönni, mert az egyik törzsvendége bejelentkezett hozzá arra a reggelre, és hát ugyan hogyan tehette volna át másnapra, vagy utasíthatta volna vissza? (már elnézést, de én is fizetős vendég voltam...)

Végülis csak megoldotta a feladatot, és időben megjelent nálunk, hogy elkészíthesse végre a kontyomat. Több, mint egy órán át bénázott, sehogy sem volt jó, amit csinált. Anyukám már a végén ott állt felette, és mondta neki, hogyan tűzze a hajam. Én kétségbeesve szaladgáltam közte és a tükör között, hogy ellenőrizzem, mi történik éppen a fejemen. Mindenki sík ideg volt, szerintem Anyukám még nálam is rosszabbul viselte, különösen, mikor a kedves fodrász hölgy elkérte a megbeszélt árat.

Persze a hajam volt a hibás az egészben, nem az ő hiányos képességei. A fejemhez vágta, hogy túl kevés a hajam, ennyivel ő nem tud mit kezdeni… Még jó, hogy készítettünk (haha) próbakontyot, amikor is neki pontosan látnia kellett, mivel áll szemben, és mire lesz szüksége a kívánt hatás eléréséhez (hajemelők, póthaj, stb). Megoldható feladat lett volna, ha értett volna hozzá. Így viszont a végén Anyukám tüzdelte át kicsit a “remekművét”, hogy valahogyan álljon is a hajam a ceremóniára.

Akkor és ott rettenetes volt átélni, de így visszagondolva már csak nevetek rajta. A fodrászomon is, és saját magamon is.”

Ez a történet remek iskolapéldája annak, miért érdemes minden szolgáltatótól mintát, próbát kérni, akitől csak lehet. Példa arra, miért nem feltétlenül érdemes megbízni, elfogadni ismerősök ajánlatait vakon, ahogyan arra is, hogy nem szabad semmibe sem beletörődni.

 Ha valami fontos számodra, nem szabad feladni azelőtt, hogy bármit is tettél volna érte!

Ha megpróbálod és nem sikerül, legalább tettél valamit, megadtad az esélyét a jobbnak. Ha viszont meg sem próbálod, sokkal több kárt okozol magadnak, lelkileg főleg. És persze a kedvenc leckénk is tetten érhető a történetben: nincs tökéletes esküvő, úgyis lesz valami, ami félremegy. (Halkan megjegyeznénk, hogy egy hangulatos, családias, kedves kis esküvő kerekedett ebből a frizura-katasztrófából. ;))

Hallottatok már, netán éltetek már át hasonló “horror történetet”? Mi az, amitől a legjobban féltek, ami a legrosszabb rémálmotok az esküvőtökkel szemben? :)

Még több képet, írást, eszmefuttatást találhatsz tőlünk instagram oldalunkon, facebook-on, esetleg pinteresten! A kommenteknek, üzeneteknek bárhol örülünk!

Horror gyűjteményünk további epizódjait az alábbi linkeken találjátok:

2. rész - Az eltűnt menyasszony esete

3. rész - A hakálon túli szerelem esete

4. rész - A rémesre tervezett esküvő esete

5. rész - A kiálhatatlan menyasszony esete

A bejegyzés trackback címe:

https://tokeletleneskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr3214332603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása